CHRISTOPHER BLIVER NY HUMMEL AMBASSADØR

Christopher tog Danmark med storm i en alder af blot 19 år, da han debuterede med singlen ’Against All Odds’. Sidenhen har han udgivet intet mindre end fem albums og ramt over 2 milliarder streams med sin musik.

Fra den 1. februar 2022 vil Christophers mange fans dog ikke kun få glæde af hans musikalske evner. Det danske sportsbrand hummel har nemlig indgået et samarbejde med den 30-årige musiker, der vil gøre ham til en central figur i brandets lifestyle kampagner i det kommende år.

”Sport, holdånd og konkurrencementalitet har altid været en del af mit liv og en vigtig drivkraft i min karriere. Jeg har aldrig været bange for at have store ambitioner og kæmpe hårdt for at opnå dem – og det er netop disse værdier, der også kendetegner hummel, og som gør os til det perfekte match,” udtaler Christopher og fortsætter:

”For mig har det krævet en holdindsats at blive en god soloartist, og uden det dygtige hold, som jeg har haft omkring mig gennem hele min karriere, havde det ikke være muligt at indfri mine drømme. Det er det sammenhold og teamwork, der gør, at jeg stadig sætter nye mål og fortsætter med at drømme. Og det mindset glæder jeg mig utrolig meget til at bringe i spil sammen med hummel,” slutter han.

Sammenhold, holdånd og hårdt arbejde

Hos hummel glæder CEO Allan Vad Nielsen sig over, at det er lykkedes at få den populære musiker med på holdet i 2022.

”Vi har igennem længere tid været på udkig efter en dansk ambassadør, der kunne være med til at styrke kendskabet til vores hummel lifestyle produktportefølje. Og med hans popularitet og ikke mindst positive indflydelse overfor den yngre målgruppe har Christopher hele tiden stået øverst på vores ønskeliste. Derfor er vi også utrolig glade og stolte over, at Christopher bliver en del af holdet i det kommende år,” udtaler Allan Vad Nielsen og uddyber:

”Selvom musik og sport kan virke langt fra hinanden, ser vi alligevel mange ligheder mellem de to brancher. I sportens verden står der altid et stort hold bag en succesfuld sportsudøver, og det samme er gældende for en musiker som Christopher. Derfor mener vi også, at han passer perfekt til vores grundlæggende værdier om sammenhold, holdånd og hårdt arbejde. Vi har store forventninger til det nye samarbejde, og vi glæder os til at tage hul på en spændende rejse, hvor vi skal jagte nye mål og drømme,” slutter Allan Vad Nielsen. 

Christophers første kampagne for hummel bliver lanceret den 1. marts og vil hylde essensen af at være et hold. Alle styles fra den nye kollektion vil blive tilgængelig hos udvalgte danske forhandlere og på hummels egen webshop.