LEVERING

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
Vi bestræber os på at levere din ordre inden for 1–3 hverdage efter bestilling. I perioder med høj aktivitet – som udsalg, produktlanceringer, Black Friday, Cyber Monday eller jul – kan leveringstiden dog være forlænget. 

Bemærk venligst, at leveringstiden yderligere kan påvirkes af helligdage eller ferie perioder som: Påske, 1 Maj, Kr. himmelfart, Grundlovsdag, Pinse, Julen & nytår samt i sommerferie. I disse perioder kan både forsendelse og behandlingstid blive påvirket.

Hvis i tvivl om din levering, brug trackinglinket i din bekræftelsesmail for at følge din pakke og få opdateret leveringstatus.
 

HVAD KOSTER FRAGTEN?
Som medlem af clubhummel får du altid gratis fragt på leveringer til pakkeshop. Er du ikke kundeklubmedlem får du fri fragt på alle køb over 400 DKK. Handler du for mindre end 400 DKK, koster fragten 25 DKK for levering til en pakkeshop og 45 DKK for hjemmelevering til en adresse i Danmark.
 

HVEM LEVERER MIN PAKKE? 
Du vælger leveringsmetoden ved check out i kassen. Når pakken er afsendt, vil du modtage en sms og e-mail fra os om, at din pakke er på vej. Hvis du ikke er hjemme, når din ordre bliver leveret, kan det være, at ordren bliver leveret til nærmeste posthus. Vælger du DAO Home som leveringsmetode, kan din pakke blive leveret til nærmeste DAO shop, hvis ordren overstiger 3kg. 
 

ER DU I TVIVL OM DIN ORDRE ER GÅET IGENNEM?
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling – også kaldt ordrekvittering.Denne betyder, at vi bekræfter, at din ordre er gået igennem til os.

Husk at tjekke din mappe med spam/uønsket post, hvis førnævnte e-mail ikke dukker op på almindelig vis.

Vi forbeholder os dog retten til at annullere en bestilling, hvis en af følgende situationer sker:

  • Varen er udsolgt/ikke på lager.
  • Dine faktureringsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke bekræftes.
  • Du er under 16 år, eller under en højere alder, hvis alderskravet for at indgå en aftale med hummel, er højere i henhold til gældende lovgivning.
  • Der var fejl i den pris, som blev vist på websitet
  • Vi kunne ikke levere til den adresse, som du har oplyst

Hvis din ordre er annulleret, modtager du besked på mail efter dit køb. Når du modtager en mail med leveringsinformationer på din ordre, bekræfter vi endeligt dit køb.
 

HVOR ER MIN PAKKE ?

Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med din faktura og et link til tracking. Her kan du nemt følge din pakkes rejse via vores fragtpartner.

Trackinglinket virker ikke? Det kan tage op til 24 timer, før trackingoplysningerne er synlige – selvom pakken er sendt. Prøv igen lidt senere.

Tjek gerne din indbakke (og evt. spammappe), hvis du ikke har modtaget mailen.
 

HVOR LEVERER VI TIL?
Vi leverer til alle danske adresser og danske pakkeshops på nær Grønland og Færøerne.