OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

 

KAN DU IKKE FINDE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?

Så er du velkommen til at kontakte os alle hverdage 9.00-15.00 på onlinesupportDK@hummel.dk eller på telefon +45 88 70 49 50.

Ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få denne med?

Levering

Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?
Hvad er leveringstiden?
Kan jeg følge min levering?

Returnering

Hvordan returnerer jeg?
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet i mellemtiden er ophørt?
Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?
Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?
Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?

Betaling

Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?
Hvor kan jeg indløse min rabatkode?

RABATKODER OG GAVEKORT

Hvordan bruger jeg en rabatkode?
Min rabatkode virker ikke - hvad gør jeg?
Kan jeg kombinere flere rabatkoder?
Kan rabatkoder bruges på nedsatte varer?
Jeg har brugt en rabatkode på min ordre og ønsker at returnere – får jeg en ny rabatkode?
Jeg har allerede gennemført mit køb – kan jeg bruge min rabatkode?
Kan jeg købe et gavekort til hummel webshop?

Andet

Får I en udsolgt vare på lager igen?
Jeg har for nyligt købt en vare hos jer, der nu er kommet på tilbud - kan jeg få refunderet differencen?