OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Ordre
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, så snart ordren er lagt, da vores ordreprocesser kører automatisk. Vi kan dog forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er afsendt. Hvis det ikke er muligt, har du to muligheder:
- Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os for et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte denne mulighed vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
- Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil et returgebyr automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage. Vi anbefaler denne mulighed, da denne proces er hurtigere.
Er der desuden fejl i de angivne adresseoplysninger, vil Postnord oftest returnere pakken til os.
Levering
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren, eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Returnering
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Er du medlem af vores kundeklub clubhummel har du fulde 100 dages returret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
1. Brug din returlabel
Anvend den vedlagte returlabel, hvis du ønsker at returnere din vare. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Vi gør opmærksom på, at returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen(e) omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Ønsker du at returnere fllere varer fra forskellige ordrer, skal disse sendes separat, da refundering kun kan gennemføres pr. ordre.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr på 29 DKK. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard.
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Du kan læse mere om vores returbetingelser her.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på hummel.dk.
Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores hummel webshop. Du kan reklamere ved at kontakte vores kundeservice på onlinesupport@hummel.dk. Når du reklamerer, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad reklamationen er samt vedhæfte billede af reklamationen. Afhængig af din konkrete situation, vil du modtage videre instrukser.
Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.
Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: onlinesupportDK@hummel.dk eller tel.: 88 70 49 50.
Vi kan desværre ikke refundere dig differencen. I stedet beder vi dig at gøre brug af din returret og samtidig placere en ny ordre.
RABATKODER OG GAVEKORT
Rabatkoden indtaster du i kurven inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver samt at der ikke må være mellemrum.
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, ligesom der ikke må være mellemrum i koden. Har du modtaget en rabatkode på mail, kan du kopiere den direkte ind i rabatkodefeltet, så du undgår tastefejl.
Der kan desuden være særlige betingelser for din rabatkode. Tjek om din rabatkode kan bruges på de varer, du har lagt i din kurv. Betingelserne fremgår af den mail, du modtog rabatkoden i.
Oplever du stadig problemer med din rabatkode, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Nej, det er ikke muligt at kombinere rabatkoder. Der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.
Nej, rabatkoder kan ikke anvendes på nedsatte varer, medmindre dette er specificeret i rabatkodeinformationen.
Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet. Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode. Har du købt med et fast beløb (fx 500 DKK) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.
Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til hummel webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges i forbindelse med en evt. returnering.
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: onlinesupportDK@hummel.dk eller ring til os på +45 88 70 49 50 alle hverdage kl.09.00-15.00.