OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?
Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få denne med?

Levering

Kan jeg følge min levering?
Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?
Hvad er leveringstiden?

Returnering

Hvordan returnerer jeg?
Hvad koster returfragt?
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Jeg ønsker at købe en vare som gave – hvad gør jeg, hvis modtageren ønsker at returnere?
Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?
Jeg ønsker at ombytte min vare - kan jeg det?
Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, men jeg har brug for en anden størrelse, og tilbuddet i mellemtiden er ophørt?

Betaling

Hvor kan jeg indløse min rabatkode?
JEG HAR FOR NYLIGT KØBT EN VARE HOS JER, DER NU ER KOMMET PÅ TILBUD - KAN JEG FÅ REFUNDERET DIFFERENCEN?
Jeg har problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?

RABATKODER OG GAVEKORT

Kan jeg kombinere flere rabatkoder?
Kan jeg købe et gavekort til hummel webshop?
Kan rabatkoder bruges på nedsatte varer?
Jeg har brugt en rabatkode på min ordre og ønsker at returnere – får jeg en ny rabatkode?
Jeg har allerede gennemført mit køb – kan jeg bruge min rabatkode?
Min rabatkode virker ikke - hvad gør jeg?
Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Andet

Kontakt os