OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Ordre
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysnigerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren.
Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende:
1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os.
2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Vi anbefaler sidste mulighed, da denne proces er hurtigere. Returfragten er gratis.
Levering
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos PostNord eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Returnering
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
1. Brug din returlabel
Det er gratis for dig at returnere med den vedlagte returlabel. Er din returlabel bortkommet og er din ordre er fra før d.21-03-2023 , kan du downloade en ny her. Hvis din ordre er fra d.21-03-2023 eller efter, så kontakt venligst vores kundeservice.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen(e) omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Du skal ikke betale porto for denne pakke.
Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard.
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Du kan læse mere om vores returbetingelser her.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på hummel.dk.
Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores hummel webshop.
Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.
Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: onlinesupportDK@hummel.dk eller tel.: 88 70 49 50.
Vi kan desværre ikke refundere dig differencen. I stedet beder vi dig at gøre brug af din returret og samtidig placere en ny ordre.
RABATKODER OG GAVEKORT
Rabatkoden indtaster du i kurven inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver samt at der ikke må være mellemrum.
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, ligesom der ikke må være mellemrum i koden. Har du modtaget en rabatkode på mail, kan du kopiere den direkte ind i rabatkodefeltet, så du undgår tastefejl.
Der kan desuden være særlige betingelser for din rabatkode. Tjek om din rabatkode kan bruges på de varer, du har lagt i din kurv. Betingelserne fremgår af den mail, du modtog rabatkoden i.
Oplever du stadig problemer med din rabatkode, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Nej, det er ikke muligt at kombinere rabatkoder. Der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.
Nej, rabatkoder kan ikke anvendes på nedsatte varer, medmindre dette er specificeret i rabatkodeinformationen.
Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet. Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode. Har du købt med et fast beløb (fx 500 DKK) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.
Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til hummel webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges i forbindelse med en evt. returnering.
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: onlinesupport@hummel.dk eller ring til os på +45 88 70 49 50 alle hverdage kl.09.00-15.00.