OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
KAN DU IKKE FINDE SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL?
Så er du velkommen til at kontakte os alle hverdage 9.00-15.00 på onlinesupportDK@hummel.dk eller på telefon +45 88 70 49 50.
Ordre
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret.
Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Vi kan dog forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er afsendt.
Hvis det ikke er muligt, har du to muligheder:
1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os.
2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Vi anbefaler sidste mulighed, da denne proces er hurtigere. Returfragten er gratis.
Er der fejl i de angivne adresseoplysninger, vil PostNord oftest returnere pakken til os.
Levering
Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos PostNord eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse.
Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind. Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Returnering
1. Brug din returlabel
Det er gratis for dig at returnere med den vedlagte returlabel. Er din returlabel bortkommet, så download gerne en ny her. Udfyld og medsend også den vedlagte returseddel. Er denne bortkommet, kan du downloade en ny her.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen omhyggeligt, vedlæg din udfyldte returseddel og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Du skal ikke betale porto for denne pakke.
Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet.
Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard eller PayPal ved bestilling.
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Du kan læse mere om vores returbetingelser her.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på hummel.dk.
Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores hummel webshop.
Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her.
Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: onlinesupportDK@hummel.dk eller tel.: 88 70 49 50.
Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.
RABATKODER OG GAVEKORT
Rabatkoden indtaster du i kurven inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver samt at der ikke må være mellemrum.
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver, ligesom der ikke må være mellemrum i koden. Har du modtaget en rabatkode på mail, kan du kopiere den direkte ind i rabatkodefeltet, så du undgår tastefejl.
Der kan desuden være særlige betingelser for din rabatkode. Tjek om din rabatkode kan bruges på de varer, du har lagt i din kurv. Betingelserne fremgår af den mail, du modtog rabatkoden i.
Oplever du stadig problemer med din rabatkode, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Nej, det er ikke muligt at kombinere rabatkoder. Der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.
Nej, rabatkoder kan ikke anvendes på nedsatte varer, medmindre dette er specificeret i rabatkodeinformationen.
Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet. Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode. Har du købt med et fast beløb (fx 500 DKK) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.
Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til hummel webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges i forbindelse med en evt. returnering.
Andet
Det afhænger af, hvilken vare der er tale om, og hvor sent på sæsonen det er. Kontakt os gerne på onlinesupportDK@hummel.dk for at høre nærmere. Angiv venligst stylenummer eller varenavn ved din henvendelse.
Hvis din bestilte vare sættes ned i forbindelse med et udsalg mindre end 24 timer efter, at du har lagt din bestilling, refunderer vi gerne differencen. Kontakt da vores kundeservice med dit ordrenummer.