RETURNERING
HVOR LANG ER MIN FORTRYDELSESRET?
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?
1. BRUG DIN RETURLABEL
Det er gratis for dig at returnere med den vedlagte returlabel. Er din returlabel bortkommet og er din ordre er fra før d.21-03-2023 , kan du downloade en ny her. Hvis din ordre er fra d.21-03-2023 eller efter, så kontakt venligst vores kundeservice.
2. GØR DIN PAKKE KLAR TIL RETURNERING
Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtigt! Vil du sende flere ordrer retur, skal du sende ordrerne seperat, og dermed bruge det returlabel, der passer til ordrerne. Ellers kan ordrerne ikke refunderes.
3. RETURNERING
Aflever pakken på det nærmeste posthus. Du skal ikke betale porto for denne pakke.
Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
HVOR LÆNGE GÅR DER FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?
Når din returnering er registreret på vores lager, vil vi hurtigst muligt behandle denne og refundere din betaling. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Så snart din returnering er blevet behandlet, vil du få en bekræftelsesmail fra os. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard.
JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derefter refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre. Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
DER ER EN FEJL PÅ PRODUKTET - HVAD GØR JEG?
Den danske købelov stiller dig 2 års reklamationsret. Denne reklamationsret stilles af den forhandler, som har solgt dig produktet.
Har du købt et produkt på webshoppen, kan du få pengene tilbage, hvis reklamationen er berettiget. Du kan reklamere ved at kontakte vores kundeservice på onlinesupport@hummel.dk. Når du reklamerer, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad reklamationen er samt vedhæfte billede af reklamationen. Afhængig af din konkrete situation, vil du modtage videre instrukser.
Har du købt varen ved en af vores forhandlere, bedes du rette henvendelsen til dem. Forhandleren vil herefter behandle reklamationen i henhold til deres reklamationspolitik.