Til kassen

Adresse

1/3
Join club hummel
Sign up to unlock FREE DELIVERY
Already a member?
Ja tak, jeg ønsker at modtage henvendelser om eksklusive tilbud, inspirerende nyheder og personlige anbefalinger fra hummel via e-mails, SMS og annoncer. Jeg oplyser derfor mine kontaktoplysninger, så hummel kan målrette og skræddersy henvendelserne direkte til mig
Jeg accepterer club hummels medlemsvilkår og betingelser.
Fx Husnavn, Virksomhed etc.
+45
Fx Husnavn, Virksomhed etc.

Leveringsmuligheder

2/3
Vælg leveringsmetode
DAO
DAO
POSTNORD
POSTNORD

Vælg venligst forsendelsesmetode

Betalingsmuligheder

3/3

Vælg betalingsmetode

Ordreoversigt

Tilføj rabatkode
Ingen rabatkode indtastet

Subtotal

0,00 DKK

Levering

Gratis fragt

Point
-

I alt (inkl. moms)

0,00 DKK


Betalingsmuligheder
Betal med rabatkupon

Vælg venligst forsendelsesmetode

Har du brug for hjælp?

+45 88 70 49 50

Mandag - Fredag kl. 09-15

Ofte stillede spørgsmål

JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?

Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresseoplysninger, så snart ordren er lagt, da vores ordreprocesser kører automatisk. Vi kan dog forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er afsendt. Hvis det ikke er muligt, har du to muligheder:

  1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os for et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte denne mulighed vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
  2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil et returgebyr automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage. Vi anbefaler denne mulighed, da denne proces er hurtigere.

Er der desuden fejl i de angivne adresseoplysninger, vil Postnord oftest returnere pakken til os.

KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?

Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og et trackingnummer, når din ordre er afsendt.

JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?

Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst på email: onlinesupportDK@hummel.dk eller tel.: 88 70 49 50.

JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?

Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.