hummel x Willy Chavarria

Vi har slået os sammen med den mexicansk-amerikanske herretøjsdesigner Willy Chavarria og skabt vores til dato mest opsigtsvækkende tøjkollektioner.

VI #5683 RIFA

Kollektionen hylder globalt sammenhold, mangfoldighed og stærke relationer og identificerer fodbold som en globalt sammenholdsskabende sport, der udvisker både nationalitet, race og samfundsklasser.

Med udgangspunkt i HUMMEL X WILLY CHAVARRIA samarbejdet udrulles den globale kampagne #SPREADTHE5683, som sætter fokus på Amerikanske immigranters værdighed, rettigheder og leveforhold.

Tallet 5683 (LOVE) repræsenterer således hummels, Willys og RIFA's fælles indsats for at skabe og udbrede en langt mere rummelig og tolerant tone i den aktuelle globale indvandredebat. Målet er at skabe en mere positiv, respektfuld og inkluderende integration of immigranter og flygtninge.

HUMMEL X WILLY CHAVARRIA er en hyldest til både hummels stolte fodboldtradition samt sportens evne til at skabe et bedre liv for fremtidige generationer. Til at opbygge relationer i stedet for mure.

DISCONNECT TO CONNECT

I efteråret 2019 præsenterer hummel® sit andet samarbejde med den mexicansk-amerikanske designer, Willy Chavarria. Samarbejdet er endnu engang inspireret af #5683 – et globalt budskab om KÆRLIGHED. Hvor det første samarbejde hyldede globalt sammenhold, mangfoldighed og fokuserede på at skabe en langt mere inkluderende integration af immigranter og flygtninge, retter det andet samarbejde blikket mod hele menneskeheden. Med et altoverskyggende ønske om at forene hele verden gennem The 5683 CONNECTION PROJECT. 

Projektet søger at bruge sport som drivkraft til at forbinde mennesker på tværs af nationaliteter, religioner og forskelligheder – og at kæmpe aktivt imod en allestedsværende følelse af ensomhed i en ellers ekstremt forbundet verden.

BROTHERHOOD

Willy Chavarria og hummel® kaster sig dristigt ud i SPRING/SOMMER 2020 med deres tredje samarbejde,der sætter fokus på vigtigheden af respekt mennesker i mellem.

Denne gang med fokus på BRODERSKAB. Kollektionen er fortsat stærkt inspireret af fodbold og byder på en uniform, der kan anses for at være en del af den nye verdensorden, vi alle tager del i. Jagten på lykke og fortjeneste på bekostning af andre menneskers ve og vel.

Samarbejdets iøjnefaldende signatur skinner igennem og udtrykkes ved de oversize T-shirts og kæmpe dunjakker, der er lette som fjer. Stærk cyan og strålende orange på en neutral, brun bund. Silhuetterne er rene, og klæder alle. 5683-logoet er bevaret hele vejen igennem fra første sæson som symbol på ordet L-O-V-E på det digitale tastatur.