VI TROR PÅ MENNESKERNE BAG

 

Mennesker er vores mest værdifulde aktiv. Det gælder både for vores egne holdkammerater og de medspillere, der er involveret i produktionen af vores produkter. Det er de mennesker, vi har indflydelse på, og dem, der ændrer spillet for os. Vi ønsker at være kendt for at give dem anførerbindet og lade dem skinne i rampelyset.

Vi ser det som vores vigtigste opgave at sikre, at vores medspillere føler sig motiverede, trygge og glade. Det gælder også alle omkring os – hvad enten det er vores kunder, leverandører, klubber eller andre relevante interessenter. Hver især spiller de en afgørende rolle for hummels udvikling. Derfor går vi til spillet med en helt særlig ærlighed og respekt. Altid med det formål at fremme oprigtighed på tværs af landegrænser, overbevisninger og arbejdsprocesser.

Men frem for alt kæmper vi hårdt at være den ultimative holdkammerat både for vores interne og eksterne samarbejdspartnere. 

INTERNE MÅL

DEN BEDSTE ARBEJDSPLADS


Vores interne PEOPLE-mål er, at hummel skal være en positiv, udfordrende og progressiv arbejdsplads, som tiltrækker og fastholder skarpe og dygtige talenter fra hele verden.


EKSTERNE MÅL

VORES FORPLIGTELSE OG CODE OF CONDUCT

Vores Code of Conduct klarlægger vores forpligtelse over for Verdenserklæringen om Menneskerettigheder og vores forventninger til vores leverandører.

FOREBYGGELSE AF KRÆNKELSER AF MENNESKERETTIGHEDER

Vi sigter mod at etablere de bedste metoder til at identificere de faktiske og potentielle krænkelser, der finder sted i vores værdikæde. Vi ser vores egen tilstedeværelse og leverandørsamarbejde som en stærk foranstaltning.

IDENTIFICEREDE POTENTIELLE OVERTRÆDELSER

Overtrædelser af vores Code of Conduct og internationale normer og standarder kan finde sted både i vores opstrøms- og nedstrømsforsyningskæde, på fabrikkerne, under transport, under forhandlinger, under brugen af produktet, og efter brugen af produktet. Mens hummel sigter mod at adressere alle overtrædelser, må vi prioritere de potentielle og faktiske overtrædelser baseret på alvoren af de faktiske overtrædelser og alvorligheden og sandsynligheden for de potentielle overtrædelser.

KORTLÆGNING AF OPSTRØMS- OG NEDSTRØMSVÆRDIKÆDE


Selvom vi i øjeblikket har et godt overblik over vores leverandører i tier 1, har vi stadig brug for et bedre overblik over resten af vores opstrømsforsyningskæde. Ligeledes ser vi et øget fokus på vores nedstrømsværdikæde og spørgsmål relateret til brugen og enden på tekstilernes levetid.

CSR-STRATEGI INTEGRERET I HUMMEL

Det er afgørende, at alle hummel-medarbejdere er uddannede og bevidste om vores CSR-strategi og politikker for, at vi kan nå vores mål og løbende informere vores kunder om de fremskridt, vi gør.

GENNEMSIGTIG KOMMUNIKATION

At være gennemsigtig i vores kommunikation er en forpligtelse over for vores kunder.